tirsdag den 25. juni 2013

Praktiske ting

Så er der kun lidt over en måned til jeg rejser og jeg har endelig fundet en der vil leje mit værelse mens jeg er væk :) min økonomi er så glad og det er jeg os :)

Så nu er jeg i gang med at pakke kuffert og pakke hele mit værelse ned, men det giver mig jo så mulighed for at sortere og få smidt ud.

Indtil videre er jeg oppe på 7 lister over forskellige ting jeg, enten skal ordne, købe eller pakke til Tanzania. må indrømme det er lidt svært at overskue lige nu, men regner med det bliver lettere når jeg i denne uge ta på indkøb osv.  Har dog allerede købt en fin sol/safari/strå hat :)

I dag har jeg været på besøg hos den søde politimand i hillerød og har fået et fint eksemplar af min, selvfølgelige, rene straffe attest. :) (godt fart bøder ikke står på den:)

Go' Sommer



1 kommentar: